Cookie beleid Soccerboys

De website van Soccerboys is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Lid worden regels

Lid worden regels

Lid worden?

Met onderstaand formulier kun je je aanmelden als lid van Soccer Boys.
Allereerst een paar spelregels met betrekking tot het lidmaatschap en de betaling. Lees deze spelregels goed door, zodat je weet waar je aan toe bent.

 

Spelregels

1

Nieuwe leden moeten insturen per mail naar ledenadministratie
JO13, JO15, JO17 en JO19 Junioren en Senioren;
-  pasfoto bij voorkeur digitaal  (voor de verplichte spelerspas)

- leden van 14 jaar en ouder moeten een kopie van een
  legitimatiebewijs met foto inleveren(paspoort, rijbewijs  of identiteitskaart).

2

De contributie van Soccer Boys wordt  omstreeks half/eind september middels een

verplichte automatische incasso van je rekening afgeschreven. 

3

Indien de contributie niet geïnd kan worden en je hebt de contributie zelf niet overgemaakt op

rekening NL11 RABO 01076 49500  op 30 september dan volgt een verzoek om betaling inclusief een boete van € 20,= aministratiekosten).

4

Indien de verschuldigde contributie op bovenvermelde datum niet is ontvangen,

mag je NIET deelnemen aan wedstrijden en/of trainingen.

5

In de ledenvergadering 11 oktober 2010 is besloten dat de boetes bij overtredingen opgelegd door de KNVB automatisch geïncasseerd worden.

Indien je (kind) afgelopen periode een overtreding heeft begaan, 

zal dit bedrag 1x per 2 maand (1 oktober, 1 januari, 1 maart, 1 juni) van je rekening  geïncasseerd worden.

6

Als je je lidmaatschap beëindigd hebt, wordt de automatisch incasso door ons stopgezet.

7

Als je het lidmaatschap wilt opzeggen, dan moet dit uiterlijk 31 mei bij de ledenadministratie gemeld zijn.

Als dit niet is gebeurd, moet je de volledige contributie voor het nieuwe voetbalseizoen betalen. Afmelden kan hier.

8

Zonder compleet ingevuld aanmeldformulier wordt de aanmelding niet in behandeling genomen.

9

Je ontvangt altijd binnen 2 weken een bevestiging van de ledenadministratie.
Is dit niet het geval dan kan het zijn dat het bericht niet goed is ontvangen.

We raden je aan om dan contact met de ledenadministratie op te nemen.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!