Zaterdag 2 November.

Soccer Boys 3 – Floreant 4 uitslag 4-3

Op een natte Zaterdagmiddag werd er toch noch gespeeld op de velden bij SB , Om 14: 30 u werd er even stilgestaan door het overlijden van een speler van Floreant tijdens het zaalvoetbal op zondag op te jonge leeftijd van 25 Jaar .

Floreant geen onbekende van ons begon gelijk tegen te spartelen, terwijl SB constant  de aanval zocht en door countervoetbal van Floreant eigenlijk werd afgetroefd. Na 25 min spelen werd het 0-1 uit een corner door een vrijstaande speler van Floreant .

Echter werden de mouwen opgestroopt om gevaarlijker te worden , in de 35 min was het Rashid die de 1-1 in tikte na een uitstekende voorzet van Kenneth ,deze stand bleef tot aan de rust . De 2e helft begon eigenlijk zoals de 1e helft was geëindigd zwaar, na een kwartier spelen kreeg SB een penalty en werd verzilverd door Rashid , het veld werd steeds zwaarder om te spelen ,waardoor de counterploeg Floreant op gelijke hoogte kwam 2-2. Onder aanvoering van aanvoerder Dameaan gingen de boys weer in de aanval op zoek naar de 3-2 en die kwam , Kenneth Oosterman die op links doorging en scoorde. Met nog 10 min te spelen liet Tom v/d Kaden zich als even zien om de 4-2 aan te tekenen met mooi doelpunt ga zo door Tom. Floreant kwam nog even terug naar 4-3 waarna Gidie de wedstrijd affloot en de 3 punten op de standenlijst konden worden bijgeschreven.

Top mannen nu volhouden , volgende week Reeuwijk uit.

Train Jac

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!